Často kladené otázky (FAQ)

1. Sú všetky vaše produkty skladom?

  • Všetky produkty sa zobrazujú podľa reálnych skladových zásob.

2. Ako môžem vytvoriť objednávku?

  • Objednávku môžete vytvoriť priamo na našej webovej stránke. Stačí si vybrať požadovaný produkt, pridať ho do košíka a postupovať podľa pokynov na dokončenie objednávky.

3. Aké sú možnosti dopravy?

  • Všetky balíky posielame spoločnosťou DPD. Ponúkame doručenie balíka na požadovanú adresu, odberné miesto alebo osobný odber(iba platba kartou).

4. Ako dlho trvá doručenie objednávky?

  • Väčšina našich produktov je expedovaná do 24 hodín od potvrdenia objednávky. Doručenie potom zvyčajne trvá 1-3 pracovné dni, v závislosti od vašej lokality a zvolenej prepravnej služby.

5. Je možné objednávku zmeniť alebo zrušiť?

  • Ak si želáte zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku, kontaktujte nás čo najskôr na email vasko@vaskonaradie.sk alebo telefonicky 053 44 96 416

6. Môžem produkt vrátiť, ak s ním nie som spokojný?

  • Áno, máte možnosť vrátiť nepoškodený produkt v pôvodnom balení do 30 dní od doručenia. Podrobné informácie o procese vrátenia nájdete v našich obchodných podmienkach.

7. Ako môžem reklamovať tovar?

  • V prípade, že je produkt poškodený alebo nefunkčný, máte právo výrobok reklamovať. Vyplňte formulár na našej stránke alebo nás kontaktujte, aby sme vám poskytli ďalšie pokyny.

8. Ponúkate záruku na produkty?

  • Záručná doba na zakúpený tovar je štandardne 2 roky.

9. Kde môžem nájsť informácie o dostupnosti produktov?

  • Informácie o dostupnosti sú uvedené priamo na stránke každého produktu. Ak je produkt vypredaný, môžete si nastaviť tzv. strážneho psa. Po naskladnení dopytovaného produktu dostanete email.

10. Aké sú možnosti platby?

  • Akceptujeme platby kartou, bankovým prevodom a dobierkou. Podrobnosti nájdete v procese objednávky pri výbere platobnej metódy.

11. Ako môžem kontaktovať zákaznícky servis?

  • Náš zákaznícky servis je vám k dispozícii prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Kontaktné údaje nájdete v sekcii Kontakt na našej webovej stránke.

12. Môžem požiadať o špeciálnu objednávku na mieru?

  • Ak máte špecifické požiadavky na objednávku, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poradíme a pokúsime sa nájsť riešenie podľa vašich predstáv.

13. Ponúkate množstevné zľavy pre firmy alebo veľkoodberateľov?

  • Áno, pre firmy a veľkoodberateľov ponúkame množstevné zľavy. Kontaktujte nás pre individuálnu ponuku a podmienky spolupráce.

14. Ako môžem sledovať stav svojej objednávky?

  • Po expedícii Vám odosielame email, že vaša zásielka odišla z expedičného skladu. Pokiaľ potrebujete zistiť, kde sa vaša zásielka nachádza, kontaktuje prosím emailom na michal.vasko@vaskonaradie.sk alebo telefonicky na 053 44 96 416.

15. Čo robiť, ak produkt prišiel poškodený?

  • Ak ste obdržali poškodený produkt, kontaktujte nás okamžite. Pomôžeme vám s vrátením alebo výmenou tovaru podľa vašich preferencií.

16. Ako často aktualizujete svoju ponuku?

  • Naša ponuka sa pravidelne aktualizuje. Nové produkty pridávame každý mesiac, aby sme vám mohli ponúknuť najnovšie nástroje a príslušenstvo.

17. Ako môžem využiť zľavový kód?

  • Zľavový kód zadáte pri pokladni do políčka „Zľavový kód“ a následne sa vám odpočíta príslušná zľava z celkovej ceny objednávky.

18. Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

  • Proces vybavenia reklamácie obvykle trvá 7-14 dní, v závislosti od povahy problému. O postupe vás budeme priebežne informovať.

19. Je možné sledovať históriu mojich objednávok?

  • Ak máte u nás vytvorený účet, môžete sledovať históriu všetkých svojich objednávok v sekcii „Môj účet“.

20. Ponúkate zľavy?

  • Áno, našim B2C zákazníkom ponúkame 5% zľavu na objednávku za prihlásenie do newslettra.

21. Môžem na vašej stránke hodnotiť produkty?

  • Áno, veľmi si vážime spätnú väzbu od našich zákazníkov. Hodnotenie sa posiela na zákazníkov email 7 dní od vytvorenia objednávky.

22. Je bezpečné nakupovať na vašej stránke?

  • Áno, bezpečnosť vašich údajov je pre nás prioritou. Naša stránka používa bezpečnostné protokoly a šifrovanie, aby bola každá transakcia chránená.

23. Dostanem k zakúpenému tovaru aj návod?

  • Áno, prikladáme slovenský návod ku všetkým výrobkom, ktoré potrebujú návod na obsluhu.